Reklamace
I přes veškerou péči a kontrolu se může stát, že se na námi dodané kytici nebo jiném zboží vyskytne problém. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto jsme zde, abychom vám pomohli s řešením jakéhokoliv problému.
Postup při reklamaci
Reklamace se řídí Obchodními podmínkami. Zde uvedená ustanovení jsou závazná pro obě strany smlouvy. Níže uvedený postup je návodem, který není možné právně vymáhat.
- Kontaktujte nás: Pokud máte jakýkoliv problém s našimi produkty, neváhejte nás kontaktovat. Můžete nám napsat prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách, telefonicky nebo e-mailem.
- Popište závadu: Při kontaktování nám popište co nejpodrobněji svůj problém a případně připojte ilustrační foto.
- Zpracování reklamace: Po obdržení vaší reklamace se naši pracovníci ihned pustí do jejího vyřešení. Snažíme se najít optimální řešení co nejrychleji a nejpohotověji.
- Možné řešení: V závislosti na povaze oprávněné reklamace vám nabídneme možné řešení. Může se jednat o vrácení peněz, zaslání nové kytice nebo jinou formu kompenzace.
- Rychlé jednání: Snažíme se vyřešit vaši reklamaci co nejrychleji a nejefektivněji. Vaše spokojenost je pro nás důležitá a uděláme maximum pro to, abychom tuto situaci vyřešili co nejrychleji.
Záruka:
Všechny naše kytice jsou dodávány s obvyklou zárukou 24 hodin od doručení. Ostatní zboží je označeno expirací (potraviny) nebo dle právních ustanovení ČR. V případě potřeby se obraťte na nás a rádi vám pomůžeme s uplatněním záruky.
Vaše důvěra je pro nás důležitá a uděláme maximum pro to, abychom vám poskytli nejlepší možnou službu při řešení reklamací. Děkujeme vám za vaši přízeň a důvěru.
Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně reklamací, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás!