Váš prohlížeč není podporován. Doporučujeme použít nejnovější Chrome, Firefox nebo Safari.
Kytice od 1.500 Kč = ZDARMA doručení

Reklamace

I přes veškerou péči a kontrolu se může stát, že se na námi dodané kytici nebo jiném zboží vyskytne problém. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto jsme zde, abychom vám pomohli s řešením jakéhokoliv problému.

Postup při reklamaci

Reklamace se řídí Obchodními podmínkami. Zde uvedená ustanovení jsou závazná pro obě strany smlouvy. Níže uvedený postup je návodem, který není možné právně vymáhat.

  1. Kontaktujte nás: Pokud máte jakýkoliv problém s našimi produkty, neváhejte nás kontaktovat. Můžete nám napsat prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách, telefonicky nebo e-mailem.
  2. Popište závadu: Při kontaktování nám popište co nejpodrobněji svůj problém a případně připojte ilustrační foto.
  3. Zpracování reklamace: Po obdržení vaší reklamace se naši pracovníci ihned pustí do jejího vyřešení. Snažíme se najít optimální řešení co nejrychleji a nejpohotověji.
  4. Možné řešení: V závislosti na povaze oprávněné reklamace vám nabídneme možné řešení. Může se jednat o vrácení peněz, zaslání nové kytice nebo jinou formu kompenzace.
  5. Rychlé jednání: Snažíme se vyřešit vaši reklamaci co nejrychleji a nejefektivněji. Vaše spokojenost je pro nás důležitá a uděláme maximum pro to, abychom tuto situaci vyřešili co nejrychleji.

Záruka:

Všechny naše kytice jsou dodávány s obvyklou zárukou 24 hodin od doručení. Ostatní zboží je označeno expirací (potraviny) nebo dle právních ustanovení ČR. V případě potřeby se obraťte na nás a rádi vám pomůžeme s uplatněním záruky.

Vaše důvěra je pro nás důležitá a uděláme maximum pro to, abychom vám poskytli nejlepší možnou službu při řešení reklamací. Děkujeme vám za vaši přízeň a důvěru.

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně reklamací, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás!

Měna
Jazyk